Оформлення зміни директора ТОВ вимагає від корпоративного юриста низки наступних юридичних:
- Отримання даних від ТОВ згідно із анкетою для засновників ТОВ.
- Складання протоколу загальних зборів учасників або рішення єдиного учасника про зміну директора ТОВ.
- Складання довіреності (від учасника та/або директора) на представлення інтересів (за необхідності).
- Складання наказу про звільнення діючого директора ТОВ.
- Складання наказу про призначення нового директора ТОВ.
- Заповнення реєстраційної картки (форми).
- Погодження сформованих юристом документів із нотаріусом (за необхідності).
- Погодження сформованих юристом документів із клієнтом (за необхідності).
- Узгодження дати та часу оформлення документів у нотаріуса.
- Узгодження дати та часу подачі документів до ЦНАПу (в разі, якщо нотаріус не реєстрував зміну директора).
- Подача документів до ЦНАПу (в разі, якщо нотаріус не реєстрував зміну директора).
- Передача документів клієнту.
- Звіт керівнику про результат виконаної роботи.
Інші юридичні консультації та анкети:
Відсторонення директора від посади
Як іноземцю створити ТОВ в Україні
Зразое рішення про створення ТОВ
Check-listдля юриста: створення ТОВ
Юридична компанія “Зільвер” в Facebook
Юридична компанія “Зільвер” в Instagram