Надання послуг на території України з працевлаштування за кордоном вимагає наявності у такого суб’єкта господарювання ліцензії.

Для отримання ліцензії (працевлаштування) необхідно:

  1. Мати офіс в Україні (вказати дані про право власності, оренду/суборенду тощо).
  2. Визначитися з країнами, в які працевлаштовуються.
  3. Укласти контракт з іноземним роботодавцем чи посередником (в такому випадку потрібен контракт іноземного посередника і іноземного роботодавця).
  4. Правовстановлюючі документи від іноземців (виписки, статут та ін.).
  5. Ліцензія іноземця на працевлаштування (якщо потрібно згідно із законодавством тієї країни).
  6. Копія колективного договору іноземця з профспілкою (якщо є, або довідка, що такий відсутній).
  7. Інші документи будуть підготовлені юристами ЮФ «ЗІЛЬВЕР» для підписання Вашими партнерами і Вами.

Важливо: працевлаштування можливе тільки в країни, які вказувалися в заяві на ліцензію (і під кожну таку країну повинні бути контракти).

Заявником може бути суб’єкт господарювання будь-якої організаційно-правової форми, але рекомендується оформляти ТОВ (КВЕДи: 78.1,78.2, 78.3).

Після отримання ліцензії важливо дотримуватися вимог щодо ведення обліку та організації робочого місця.

Юристи компанії «ЗІЛВЕР» успішно отримували для своїх клієнтів ліцензії на працевлаштування за кордоном і готові допомогти Вам в цьому питанні. Призначити час зустрічі з нашим фахівцем в м. Києві можна за телефонами: +380501409560, e-mail: info@zilver.com.ua.

Залишити відповідь

Your email address will not be published. Обов'язкові поля помічені із *

Post comment