Для тех, кого оштрафовала пограничная служба Украины в связи с незаконным пересечением границы между Украиной (в части неподконтрольных территорий Донецкой и Луганской областей) и Российской Федерацией, мы предлагаем бесплатно воспользоваться образцом искового заявления и обжаловать такие штрафы.
Как показывает судебная практика, подобные постановления пограничной службы успешно обжалуются ввиду отсутствия вины и наличия крайней необходимости:
Решение Краматорского суда https://reyestr.court.gov.ua/Review/94240378
Решение Павлоградского суда https://reyestr.court.gov.ua/Review/93967296
Образец искового заявления:
До _________________(якого суду)
_____, м. _____, вул. _____, _-_
Позивач: Юрист Адвокат Адвокатович
Адреса реєстрації: ______________
РНОКПП __________________
Номер засобу зв’язку: _______
Адреса електронної пошти:
______________________
Офіційна електронна адреса:
відсутня
Відповідач: ________________
(відділ прикордонної служби)
Місцезнаходження: __________
Ідентифікаційний код __________________
Адреса електронної пошти:
____________________
Офіційна електронна адреса:
відсутня
Ціна позову: немайновий спір
Судовий збір: 454 грн.
ПОЗОВНА ЗАЯВА
про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення
«__» _______________ 20__ року Я, Юрист Адвовокат Адвокатович, перетнув кордон з Російської Федерації до України через контрольний пункт пропуску Державного кордону «__________».
Старшим інспектором прикордонної служби ____________________________________________було винесено постанову про накладення на мене адміністративного стягнення у вигляді штрафу у розмірі _____ грн. за вчинення правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 204-2 КУпАП, за змістом якої «__» _______________ 20__ року Юрист Адвокат Адвокатович перетнув державний кордон України з тимчасово окупованої території України до Російської Федерації через тимчасово недіючий пункт пропуску Державного кордону «___________», тим самим скоївши правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 204-2 КУпАП.
«__» _______________ 20__ року усі КПВВ з боку тимчасово окупованої території України не працювали, тому з боку частини окупованих Донецької та Луганської областей перетин лінії розмежування був неможливий, оскільки окупаційною владою був заборонений виїзд всіх громадян. Оскільки я, станом на «__» _______________ 20__ року, перебуваючи на окупованій території, я не мав жодної можливості перетнути лінію розмежування, був змушений виїхати до Російської Федерації через непрацюючий з боку України контрольний пункт пропуску «_______________», щоб потім потрапити на підконтрольну територію України через контрольний пункт пропуску Державного кордону «__________».
Вважаю оскаржувану постанову незаконною, тому прошу її скасувати, зазначаю, що в моїх діях відсутня обов’язкова ознака складу адміністративного правопорушення — вина. Разом з тим, вважаю правопорушення вчинене у стані крайньої необхідності.
Зазначаючи на незаконності постанови, яка прийнята за відсутності доказів вчинення ним адміністративного правопорушення, прошу суд вказану постанову скасувати.
Відповідно до ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов’язаний з’ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з’ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно положень ст. ст. 6,12 Закону України «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях», порядок в’їзду осіб, переміщення товарів на тимчасово окуповані території в Донецькій та Луганській областях і виїзду осіб, переміщення товарів з таких територій встановлюється відповідно до цього Закону.
В’їзд осіб, переміщення товарів на тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях і виїзд осіб, переміщення товарів з таких територій здійснюються через контрольні пункти в’їзду-виїзду.
Згідно з ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб’єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю, зокрема, за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
Щодо питання підсудності
Згідно ч. 2 ст. 27 КАС України адміністративні справи з приводу оскарження рішень суб’єктів владних повноважень, прийнятих на контрольних пунктах в’їзду (виїзду) на тимчасово окуповану територію, їхніх дій або бездіяльності вирішуються адміністративним судом за місцезнаходженням відповідного контрольного пункту.
Отже, при розгляді питання щодо визначення підсудності даної справи, варто виключну підсудність за місцезнаходженням відповідного контрольного пункту.
На виконання п. 6 ст. 160 КАС України підтверджую, що досудовий порядок врегулювання спору мною не проводився.
На виконання п. 7 ст. 160 КАС України підтверджую, що вжиття заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви – не здійснювалися.
На виконання п. 11 ст. 160 КАС України підтверджую, що мною не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав.
Попередній (орієнтовний) розрахунок суми судових витрат, які Позивач поніс і які очікує понести у зв’язку із розглядом справи – cудовий збір 454 грн. (чотириста п’ятдесят чотири) гривні 00 копійок відповідно до ст. 4 Закону України “Про судовий збір”.
З огляду на вищевикладене, та керуючись статтею 160 Кодексу адміністративного судочинства України, –
П Р О Ш У :
Скасувати постанову №___________ від __.__.______ року, складену ________________________________ про притягнення мене, Юриста Адвоката Адвокатовича до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 204-2 КУпАП та накладеного штрафу в розмірі ________ гривень.
ДОДАТКИ*:
- Оригінал постанови №_______ від __.__.______ року, складену ____________про притягнення Юриста Адвоката Адвокатовича до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 204-2 КУпАП.
- Копія паспорту.
- Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків.
- Платіжний документ про сплату судового збору.
- Примірник позовної заяви з додатками для Відповідача.
*Оригінали додатків до позову зберігаються у Позивача за зареєстрованим місцем проживання
_______________________ З повагою до суду, Юрист А. А.
|
Связаться с юридической фирмой «Зильвер» можно по телефонам: +38 050 140 95 60, +38 098 002 78 25 (Viber, WhatsApp, Telegram), e-mail: info@zilver.com.ua
Юридическая фирма «Зильвер» в Facebook
Юридическая фирма «Зильвер» в Instagram